لمس وجود تو

دلتنگ تو ام گل مامان

1391/9/19 14:36
نویسنده : مامان تو
731 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز  یکشنبه 19/9/91

 

عزیزم گلم نمی دونی چقدر از نظرروحی حالم بده،

... اشکام بند نمیاد...

به تو که فکر می کنم مدام چشام می باره...

 

تو نمی دونی مامان چقدددر دوست داره ... انقدر دوست دارم که هیچ کس نمی تونه باور کنه

 

تو با منی تو در وجود منی ... اما با اینحال حساس می کنم دوری ... می خوام نزدیک تر باشی ...

 می خوام بغل بگیرم و ببوسمت... نمی دونی چقدر دوست دارم عزیزجونم ...

 

خدایا من چم شده؟ همش این فکر مسخره میاد تو ذهنم که اگه روزی بچم نباشه چی به سر من میاد؟

 

نننننننه خدایا نه! خدایا همه چی مو بگیر اما بچمو برام نگهدار.... خدایا بچمو برام صحیح و سالم حفظ کن..

 

وقتی تو نیستی قلبمو واسه کی تکرار بکنم ...

 

گلهای خواب آلوده رو واسه کی بیدار بکنم

مگه تن من می تونه بدون تو زنده باشه... 

 

ای که تویی همه کسم بی تو می گیره نفسم...

 

اگه تو رو داشته باشم به هر چی می خوام می رسم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)